12 września 2011

Pomidory faszerowane twarożkiem

Ładnie wyglądają i jeszcze lepiej smakują :)



Składniki:

4 jędrne pomidory
pół cebuli
130g sera białego
2 łyżki siekanego świeżego koperku
3-4 łyżki śmietany
sól, pieprz 

Sposób przygotowania:

1. Pomidory myjemy, odcinamy im "czapeczkę", wyciągamy miąższ za pomocą łyżeczki uważając przy tym, by ich nie uszkodzić.
2. Ser ucieramy z siekaną cebulą, koperkiem, śmietaną i doprawiamy do smaku.
3. Nadziewamy pomidorki, dekorujemy według uznania.


SMACZNEGO :)


4 komentarze:

  1. To ja poproszę o jednego pomidorka na śniadanko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie pomidorów z serem białym. Do tej pory jadłam je na kanapkach, ale taki pomysł jest znakomity. Zapraszam do mojej akcji http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/?p=2285

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za zaproszenie...niestety nie wiem jeszcze jak na blogspocie dodac banerek do przepisu...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam Ci maila - jeśli się nie uda zamieścić banerka - zawsze możesz dodać link do zaproszenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!