8 września 2011

Sernik na zimno z owocami

 

Składniki: 

1 kg zmielonego sera (lub wiaderkowego do serników)
opakowanie okrągłych biszkoptów
dowolne galaretki - u mnie 2 czerwone, 2 żółte, 2 szafirowe
dowolne owoce - u mnie odsączone morele
ewentualnie cukier

Sposób przygotowania: 

1. Ser podzielić na trzy równe części.
2. Galaretki rozpuścić w gorącej wodzie, każdy kolor osobno w niepełnej szklance wody. Ostudzić.
3. Galaretki połączyć z porcjami sera. Dobrze zmiksować.
4. Blaszkę wyłożyć folią, na dnie ułożyć biszkopty. Wylać jedną porcję sera. Kiedy lekko stężeje, ułożyć owoce, wylać drugą porcję sera, a potem trzecią. Sernik przechowywać w lodówce.

SMACZNEGO :)

8 komentarzy:

  1. ale ładnie wygląda :)
    http://niebieskapistacja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczny! :) Niedługo wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale fajnie wygląda :D Rzadko się widuje niebieski kolor w produktach spożywczych a moim zdaniem prezentuje się znakomicie, co widać na załączonym obrazku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam kiedyś, że niebieski kolor jest nieapetyczny i jak człowiek chce się odchudzić, to powinien jeść na niebieskich talerzach... Bzdura! Twój niebieski serniczek wygląda bardzo apetycznie, i nie odmówiłabym kawałka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda. Tylko chciałam zapytać czy każda galaretka musi być rozpuszczona w niepełnej szklance czy obie naraz w niepełnej szklance.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy przygotować sobie 3 szklanki, w każdej powinno być ok 2/3 gorącej wody i w każdej rozpuszczamy inny kolor galaretki. Mam nadzieję, że pomogłam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!