28 stycznia 2012

Sałatka śledziowa z buraczkami

Od dłuższego czasu chodziła za mną sałatka z buraczkami. Nie mogłam się zdecydować na konkretny przepis więc postanowiłam postawić na własne połączenie smaków. Sałatka smakowała bardzo dobrze. Należy jednak pamiętać, że trzeba ja przygotować przynajmniej kilka godzin wcześniej przed podaniem ponieważ zaraz po przygotowaniu wydaje się mdła. Ale potem jak już smaki się przegryzą to smakuje idealnie! Polecam serdecznie!!!


Składniki:

2-3 ugotowane buraki
2-3 ugotowane ziemniaki
4 płaty śledziowe (użyłam marynowanych)
4 ogórki kiszone
1 cebula
1 puszka zielonego groszku
majonez
ewentualnie pieprz, sól

Sposób przygotowania:

1. Buraki obrać i zetrzeć na tarce o dużych oczkach.
2. Ziemniaki obrać, śledzie ogórki i cebulę pokroić w kostkę.
3. Dodać odsączony groszek i majonez. Wszystko wymieszać i ewentualnie doprawić. Odstawić do lodówki na minimum kilka godzin.

Smacznego :)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!