21 kwietnia 2012

Smoothie z truskawkami z kompotu

Naszedł mnie smak na jakiś koktajl, niestety nie miałam świeżych owoców. W piwnicy znalazłam ostatni kompot truskawkowy :) I zrobiłam! Bardzo nam smakowało, a mąż stwierdził, że mogłabym częściej takie robić. Dobrze się składa, ponieważ w piwnicy czekają jeszcze wiśnie, czereśnie i maliny :)


Składniki:

truskawki odsączone z kompotu
1 banan
200 ml jogurtu naturalnego

Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki dokładnie miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji.

Smacznego :)

5 komentarzy:

  1. Jakże prosty przepis na początek dnia, kupiłam w Lidl świeże truskawki właśnie są w promocji, więc zaraz zrobię ten pyszny koktail, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ marzą się świeże, słodziutkie truskawki ... ale póki co to równiez wykorzystam te z kompotu, bo smoothie zapowiada się bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój syn taż robi smoothie z truskawkami z kompotu ale używa do niego jogurt naturalny Pilos dostępnego w Lidl,ponieważ jest bardzo gęsty .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolei ja używam Tolonis z Biedronki - typu greckiego :) Też jest bardzo gęsty i super się nadaje :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!