30 czerwca 2012

Naleśniki z serem i brzoskwiniami

Pomysł na te naleśniki podpatrzyłam u kolegi na weselu, gdzie serwowano "wiejski stół". Były też tam takie oto naleśniki. Smakowały naprawdę super, polecam gorąco!


Składniki:

Naleśniki:
2 jajka
20 dag mąki
1 szklanka mleka
1 szklanka wody
szczypta soli
odrobina cukru do smaku
2 łyżki oleju

Farsz:
25 dag białego sera
2 brzoskwinie (świeże lub z puszki)
120g jogurtu z musem brzoskwiniowym lub jogurtu naturalnego
2-3 łyżki cukru pudru


Sposób przygotowania:

1. Zrobić ciasto na naleśniki, odstawić na pół godziny, w międzyczasie przygotować farsz.
2. Ser rozmieszać widelcem z cukrem pudrem i jogurtem, brzoskwinie drobno pokroić, dodać do sera i całość wymieszać.
3. Usmażyć cienkie naleśniki. Na naleśniki nakładać farsz, dowolnie składać - składałam w koperty.
4. Smażyć na patelni do zrumienienia.
5. Z podanej porcji wyszło mi 14 naleśników.


Smacznego :)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!