21 lipca 2012

Naleśniki z serem i malinami

Naleśniki z farszem serowo-malinowym można przygotować i latem, kiedy używamy świeżych owoców, i zimą, kiedy mamy w zamrażalniku zamrożone owoce. Farsz robiłam ze świeżych malin, a przepis znalazłam u Nikol. Autorka miksowała ser przed zrobieniem farszu - ja wolę taki rozdrobniony widelcem.


Składniki:

Naleśniki:
2 jajka

20 dag mąki

1 szklanka mleka

1 szklanka wody

szczypta soli

odrobina cukru do smaku

2 łyżki oleju


Farsz:


25 dag białego sera (u mnie chudy twaróg)
2 garście umytych malin
cukier puder

Sposób przygotowania:

1. Robimy ciasto i smażymy cienkie naleśniki.
2. Ser rozdrabniamy widelcem (lub miksujemy jak Nikol) i mieszamy z cukrem pudrem.
3. Dodajemy maliny i całość mieszamy (nie musi być bardzo starannie).
4. Na naleśniki nakładamy farsz. Składamy wedle uznania, np. w koperty czy ruloniki.
5. Przed podaniem rumienimy na patelni i posypujemy cukrem pudrem.


Smacznego :)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie połączenie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najlepsze, tradycyjne naleśniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowita wersja ukochanych naleśników:)

    Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zjadłabym teraz takich naleśników.pyszności;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z twarożkem są najlepsze ,ja uwielbiam ten z lidla i właśnie mam kostkę w lodówce, trochę jagód zostało z wypadu do lasu i mamy pyszny deser:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!