8 września 2012

Panierowana ryba z miętą

Mięta do ryby? Dlaczego nie?:) Wypróbowałam - bardzo mi smakowało - mięta dodała rybce orzeźwiającego aromatu.


Składniki:

2 filety dowolnej ryby (u mnie miruna)
pieprz cytrynowy (koniecznie - nadaje rybie świetny smak)
suszona mięta
sól
jajko
bułka tarta
mleko
olej

Sposób przygotowania:

1. Rybę podzielić na porcje, przyprawić pieprzem cytrynowym i solą.
2. Filety posypać suszoną miętą.Następnie opanierować najpierw w mące, potem w jajku rozmieszanym z niewielką ilością mleka, a na końcu w bułce tartej.
3. Ryby smażyć na oleju z obu stron na złoty kolor.
4. Rybkę podałam z ziemniakami i sałatą z jajkiem i śmietaną.

Smacznego!!! 
Źródło: Moje gotowanie

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!