1 października 2012

Surówka z marchewki i pomarańczy

Wszelkie surówki z marchewki należą do moich ulubionych. Pomysł na ten dodatek do obiadu pochodzi z blogu Pauliny.


Składniki:

1 duża soczysta pomarańcza
2 duże marchewki
szczypta soli
odrobina cukru
sok z cytryny do smaku
łyżeczka oleju

Sposób przygotowania:

1. Marchewkę myjemy, obieramy, ścieramy na tarce jarzynowej.
2. Pomarańczę obieramy, usuwamy białe błonki, dzielimy na mniejsze kawałki.
3. Składniki surówki mieszamy, doprawiamy szczyptą soli, cukrem, sokiem z cytryny i dodajemy łyżeczkę oleju.

Smacznego!!!

9 komentarzy:

  1. Bardzo ją lubię jest orzeźwiająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja robię podobną ale z majonezem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z majonezem jeszcze nie jadłam ale za to np z jogurtem i smietaną lub z oliwką to tak. Ale pomarańcza super pasuje ja zrobiłam z mandarynką konserwową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie dodaję tu majonezu :) A mandarynki to fajny zamiennik dla pomarańczy :)

      Usuń
  4. Narobiłaś mi wielką ochotę na taką surówkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze robię marchewkę z jabłkiem, z pomarańczą tez musi być pyszna, koniecznie trzeba wypróbować dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam ten przepis udało się i jest pyszne będę robiła prawie zawsze pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!