10 lutego 2013

Gulasz wołowy ze śliwką

Pomysł na obiad z wołowiny znaleziony u Witaminki. Polecam!


Składniki:

500 g wołowiny
garść suszonych śliwek
2 litry wywaru (na kości lub z kostki)
1 szklanka wody
2 łyżki mąki pszennej
sól, pieprz do smaku

Sposób przygotowania:

1. Wołowinę umyć, pokroić w kostkę (u mnie większe kawałki), zalać zimnym wywarem i gotować 1 godzinę.
2. Śliwki pokroić w paseczki, dodać do mięsa i gotować kolejną godzinę (lub do miękkości).
3. Wodę wymieszać z mąką, zalać mięso, chwilkę gotować, doprawić do smaku.

Podawać z ziemniakami lub kaszami.

Smacznego!!!

Źródło: Co na obiad?
  

5 komentarzy:

  1. kochana,nic nowega tu nie widze,tobie take rzeczy bez wchodzenia na strony.:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, widocznie nie jest to miejsce dla ciebie... poszukaj sobie przepisów profesjonalnych kucharzy...Pozdrawiam

      Usuń
    2. Boże, jak tak można komuś komentować przepisy? Ja blog odkrywałam teraz (w 2020 ;)) i uczę się z Tobą domowego gotowania *.* niesamowita praca

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!