2 czerwca 2015

Zupka warzywna z brokułem i kurczakiem dla niemowlaka

Witajcie. Dziś jeszcze zaległy przepis na zupkę z brokułem dla niemowlaków. Mój synuś już nie jada całkowicie zmiksowanych zup, mięso i łyżkę warzyw miksuję, a resztę rozdrabniam widelcem. Przyzwyczajam go do stałych pokarmów i dobrze mu idzie. Nie gotuję też mięsa osobno, tylko wszystko razem.


Składniki:

1 ziemniak
1/2 marchewki
1 plaster pora
kawałek piersi z kurczaka
kawałek pietruszki / selera
2-3 różyczki brokułu
kasza manna
1 łyżeczka masła
woda

Sposób wykonania:

1. Warzywa myjemy, obieramy. Kroimy dowolnie. Wszystkie warzywa poza brokułem wrzucamy do garnka, zalewamy wodą i gotujemy. W połowie gotowania dodajemy brokuł.
2. W osobnym naczyniu gotujemy mięso (lub gotujemy razem z warzywami).
3. Kiedy warzywa będą już miękkie, dodajemy 1-2 łyżki kaszy manny, 1 łyżeczkę masła lub oleju i mięso. Po ugotowaniu zupkę miksujemy (lub rozdrabniamy).

Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!